سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازی موبایل اندروید ، بازی موبایل جاوا ، دانلود بازی موبایل
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

دانلود بازی موبایل جاوا High Speed 3D با رزولوشن 240*400 بصورت فول تاچ کامل . این بازی های فول تاچ در بعضی از گوشی های سازگاری ندارد و یک کیبورد پایینش میاد . امیدوارم از این بازی لذت ببرید .

دانلود بازی بسیار زیبای High Speed 3D با رزولوشن 240*400



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 90 مرداد 31 :: 7:52 عصر ::  نویسنده : مجنون بازی موبایل

بازی فوق العاده زیبای Wild West Guns با رزولوشن 240*400 بصورت فول تاچ کامل . این بازی از سری بازی های کاووی به شمار می آید و میدانید سری های بازی های تاچ کاووی تا الان که بد نبود . بازی با فرمت جاوا برای اکثر گوشی های با این رزولوشن میباشد . امیدوارم که از این بازی بسیار زیبا لذت ببرید.

دانلود بازی بسیار زیبای Wild West Guns با رزولوشن 240*400



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دوشنبه 90 مرداد 31 :: 7:39 عصر ::  نویسنده : مجنون بازی موبایل

بازی بسیار زیبا God Of War 3 با فرمت جاوا . بازی God OF War از سری بازی های پرطرفدار جهان است . بازی خدای جنگ در سری PlayStation معروف و هنوز هم در PlayStation , Xbox360 به بازار عرضه میشود . خیلی از کاربران کامپیوتر به دلیل زیبای بیش از اندازه ی این بازی رو به این دستگاه ها آوردن . بازی که امروز برای شما آماده شده است با فرمت جاوا برای موبایل میباشد که تا حدودی زیبای بازی اصلی را داراست . امیدوارم از این بازی بسیار زیبا خوشتان بیاید .

دانلود بازی فوق العاده God Of War 3 با فرمت جاوا



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


بازی خوک های جهنمی محصول کمپانی Handy Games می باشد که چندی پیش روانه بازار شد.این بازی از معدود بازی هایی است که دارای گرافیک و صدا گذاری خوب است و بر روی تمامی گوشی هایی که از پلتفرم جاوا استفاده می کنند قابل اجراست . برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید...

دانلود بازی خوک های جهنمی برای گوشی های جاوا Pigs of Doom Java



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


بازیموبایل جاوا  The Lost Astra 3D به صورت سه بعدی میباشد و ساخت شرکت Jump Games Ltd میباشد و به صورت ?D با گرافیکی بالا برای سایز رزولوشن ???×??? پیکسل تولید شده است . که هم اکنون در سایت آماده دریافت میباشد.

بازی موبایل جاوا


فرمت : جاوا
دانلود (Download) | با حجم : 579 کیلوبایت
رمز فایل : www.far30mobile.com




موضوع مطلب : بازی موبایل جاوا - بازی جاوا موبایل


<   1   2   3   4   5   >>   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب