سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازی موبایل اندروید ، بازی موبایل جاوا ، دانلود بازی موبایل
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
یکشنبه 91 اسفند 27 :: 3:10 عصر ::  نویسنده : مجنون بازی موبایل

Perry Rhodan- Kampf um Terra

 بازی اندروید Perry Rodhan – Battle for Terra : یک بازی استراتژیک جدید است که بر اساس یک مجموعه داستان علمی تخیلی به همین نام ساخته شده است. در این بازی ابتدا در ماه و سپس در سیارات مختلف و در مسیر زمین با دشمنان مختلف می جنگید و مأموریت هایی که به شما محول شده را انجام می دهید. این بازی دارای گرافیک مناسبی بوده و برای علاقمندان به بازی های استراتژیک می تواند جالب باشد.

 Perry Rhodan- Kampf um Terra-a Perry Rhodan- Kampf um Terra-b Perry Rhodan- Kampf um Terra-c




موضوع مطلب : بازی موبایل اندروید, دانلود بازی موبایل اندروید, بازی انبدروید Perry Rhodan – Battle for Terra - فکری


1

Shredder Chess بازی شطرنج مخصوص گوشیهای با سیستم عامل Android که به تازگی از سوی شرکت Shredder ارائه شده که هم اکنون می توانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید. این بازی به قول شرکت سازنده موفق ترین بازی شطرنجی بوده که برای آندروید تولید شده است. از ویژگی های حرفه ای این بازی در صورت رسیدن به درجات بالاتر می توانید با 13 قهرمان شطرنج جهان مسابفه دهید به طوری که هوش مصنوعی بسیار بالای این بازی باعث شده تا به تقلید از انسان ها بازی را انجام دهد. از تنظیمات بازی می توانید درجه بازی را از مبتدی تا سطح استاد بزگی شطرنج تنظیم کنید و به مبارزه با حریفان بپردازید. همچنین درجه بازی شما قابل تشخیص است و به صورت خودکار در سطوح بالاتر برای مبارزه قرار می گیرید. در طول بازی نیز یک مربی حضور دارد که در صورت نیاز در مورد اشتباهاتتان به شما هشدار می دهد. از ویژگی های این بازی قدرتمند قابلیت تنظیم قدرت بازی، خودآموز بسیار آسان برای مبتدیان، قدرت برجسته بازی، قابلیت آنالیز بازی های قبلی خود برای پیدا کردن اشتباهات و بهبود کیفیت بازی خود، دارای تخته های متخلف شطرنج و توانایی ذخیره و بارگذاری بازی بر اساس نام، تاریخ و…

 دانلود از لینک مستقیم - 8.1 مگابایت
 دانلود از لینک غیر مستقیم - 8.1 مگابایت
پسورد و منبع  فایل زیپ : www.sibdownload.com 




موضوع مطلب : بازی موبایل اندروید, دانلود بازی موبایل اندروید, دانلود بازی موبایل اندروید - Shredder Chess 1.2 Android


بازی موبایل اندروید فکری و استراتژیک Shipwrecked 1.0.1

بازی Shipwrecked یک بازی بسیار زیبا و جالب است که کشتی شما در این بازی غرق می شود و به ته دریا میرود.مسافران کشتی به ناچار به یک جزیره ی متروک و بدون سکنه پناه می برند.حال شما مامور این هستید که در این جزیره ی متروک تمدن بنا کنید و به جزیره ی خود رونق ببخشید.این بازی با گرافیک بالا و گیم پلی روان تبدیل به یکی از بازی های محبوب آندروید شده است.

 




موضوع مطلب : بازی اندروید, بازی موبایل اندروید جنگی و تیراندازی FRONTLINE COMMANDO 2.0.4



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب