سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازی موبایل اندروید ، بازی موبایل جاوا ، دانلود بازی موبایل
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت
جمعه 97 خرداد 25 :: 6:0 عصر ::  نویسنده : مجنون بازی موبایل

دانلود بازی فتح جاودانه (برای اندروید)
Immortal Conquest 1.1.26 Android

بازی فتح جاودانه (برای اندروید) - Immortal Conquest 1.1.26 Android


اگر جزو طرفداران بازی‌های "استراتژیک" باشید، باید از انتشار بازی قرار داده شده در این پست خوشحال باشید!

"Immortal Conquest" از جمله بازی‌های "جنگی - استراتژیکی" برای اندروید می‌باشد که هم‌اکنون جدیدترین نسخه آن را برای دانلود قرار داده‌ایم.

در این بازی شما به عنوان یک فرمانده، به دنبال فتحی جادودانه خواهید بود. به همین منظور اقدام به تشکیل ارتش قدرتمند خود کرده و سعی در ارتقا دادن آن‌ها خواهید داشت.

اما ارتقا دادن ارتش کار راحتی نبوده و برای این کار نیاز به سکه و منابع خواهید داشت. به همین خاطر به سمت سایر سرزمین‌ها حمله‌رور شده و آن‌ها را غارت خواهید کرد.

هیچ قانونی در این بازی وجود ندارد که جلودار شما باشد. پس تمامی قدرت خود را برای فتح دنیا به کار گرفته و در جنگ‌های مختلف و خونین شرکت کنید.

این بازی فقط به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود.

مثل همیشه می‌توانید با مراجعه کردن به ادامه مطلب، تصاویری را از محیط بازی مشاهده نموده و در صورت تمایل آن را دانلود و نصب کنید.

بازی فتح جاودانه (برای اندروید) - Immortal Conquest 1.1.26 Android

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دانلود بازی دوچرخه سواری آزاد (برای اندروید)
Bike Unchained 1.19 Android
 بازی دوچرخه سواری آزاد (برای اندروید) - Bike Unchained 1.19 Android

 "Bike Unchained" یک بازی برای سیستم‌عامل اندروید در سبک بازی‌های "ورزشی و دوچرخه‌سواری" می‌باشد.


هم‌اکنون می‌توانید به رویای شیرین دوچرخه‌سواری به صورت حرفه‌ای دست یافته و در مکان‌های مختلف و جذاب به هدایت دوچرخه بپردازید.

شما در این بازی با سایر رقبا، در مسابقات مختلف شرکت کرده و باید سعی کنید با رسیدن به پیروزی، دستاورد‌های مختلفی را کسب کنید.

در طی مراحل مختلف می‌توانید با کسب امتیاز، دوچرخه خود را ارتقا داده و آن را سفارشی‌سازی کنید. در طی برگزاری مسابقات نیز شاهد پخش شدن آهنگ‌های پر هیجانی خواهید شد که بر جذابیت و زیبایی بازی می‌افزاید!

در ادامه مطلب می‌توانید تصاویری را از محیط بازی مشاهده نموده و ضمن مشاهده سایر ویژگی‌های این  بازی، در صورت تمایل اقدام به دانلود و نصب آن نمایید.

 

 

 

بازی دوچرخه سواری آزاد (برای اندروید) - Bike Unchained 1.19 Android

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 97 خرداد 25 :: 12:26 صبح ::  نویسنده : مجنون بازی موبایل

دانلود بازی لبه تیغ (برای اندروید)
Blades of Brim 2.7.5 Android

بازی لبه تیغ (برای اندروید) - Blades of Brim 2.7.5 Android

 در این مطلب از سرزمین دانلود می‌خواهیم شما را با یک بازی "اکشن" برای سیستم‌عامل اندروید آشنا کنیم که امیدواریم از اجرای آن لذت ببرید.

نام بازی زیبای قرار گرفته در این مطلب از سرزمین دانلود، "Blades of Brim" بوده و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته است. این بازی بدون دیتا و کم حجم میباشد و به راحتی میتوانید آن را دانلود و نصب کنید.

شما در این بازی باید توانمندی‌هایتان در استفاده از سلاح‌های مختلف جهت نابود کردن دشمنان را امتحان کرده و با دستیابی به پاداش‌های مختلف، سلاح‌ها و قطعات زرهی جدیدی را خریداری نمایید.

نبرد‌های شما با انبوهی از دشمنان به وقوع پیوسته و باید بگوییم که این بازی از هیجان بالایی برخوردار می‌باشد. همچنین شخصیت‌های این بازی نیز متنوع بوده و می‌توانید شخصیت اصلی بازی را تغییر دهید.

محیط بازی نیز تا حدودی شبیه به بازی ساب‌وی می‌باشد و در مسیری که در حال حرکت هستید، با موانع و دشمنان مختلفی مواجه خواهید شد.

اگر می‌خواهید تصاویری را از محیط بازی مشاهده کرده و آن را دانلود نمایید، به ادامه مطلب مراجعه کنید. در  ادامه مطلب می‌توانید به نسخه مود بازی نیز دسترسی پیدا کنید.

بازی لبه تیغ (برای اندروید) - Blades of Brim 2.7.5 Android

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


دانلود بازی ظهور تمدن‌ها (برای اندروید)
Rise of Civilizations 1.0.3.22 Android

 بازی ظهور تمدن‌ها (برای اندروید) - Rise of Civilizations 1.0.3.22 Android

 


در این مطلب از سرزمین دانلود می‌خواهیم شما را با یک بازی "استراتژیکی" برای سیستم‌عامل اندروید آشنا کنیم که امیدواریم از اجرای آن لذت ببرید.

اسم این بازی زیبا "Rise of Civilizations" با نام فارسی "ظهور تمدن‌ها" بوده و جزو یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی‌های استراتژیکی اندروید می‌باشد.

در این بازی شما نقش پادشاهی را بازی خواهید کرد که نماینده یک تمدن و ملت می‌باشد. از بین 8 تمدن موجود در بازی، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و بر مردم حکومت کنید.

حکومت کردن همیشه کار آسانی نیست! بلکه با سختی‌ها و آسانی‌های مختلفی همراه می‌باشد. یکی دیگر از وظایف شما، ایجاد اتحاد‌ها و تلاش برای پیشرفت و توسعه کشور و شهر‌های مختلف خواهد بود. باید تمدن خود را شکوهمند تر از قبل کرده و تحسین مردم را بر انگیزید!

قهرمانان افسانه‌ای در این بازی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به خدمت گرفته و از قلمروی‌ خود حفاظت کنید. همچنین ساختمان‌های مختلفی در این بازی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را در شهرهایتان بنا کنید.

اگر می‌خواهید تصاویری را از محیط بازی مشاهده کرده و آن را دانلود نمایید، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

بازی ظهور تمدن‌ها (برای اندروید) - Rise of Civilizations 1.0.3.22 Android

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


 

بازی غار حریص (برای اندروید) - The Greedy Cave 1.8.1 Android

 


حاضر هستید شما را با یک بازی "نقش‌آفرینی و فکری" برای اندروید آشنا کنیم؟

"The Greedy Cave" با نام فارسی "غار حریص"؛ از جمله بازی‌های فکری و کم حجم اندرویدی می‌باشد که بیش از 1 میلیون بار توسط کاربران دنیا دانلود و نصب شده است.

طبق افسانه‌های نقل شده در این بازی، یک شمشیر درون یک غار وجود دارد که اگر دست هر کسی به آن برسد، می‌تواند به پادشاهی رسیده و بر مردم حکومت کند. اما دستیابی به این شمشیر کار بسیار سختی بوده و افراد زیادی در راه رسیدن به این شمشیر، جان خود را از دست داده‌اند.

اینک شما در این بازی باید بتوانید با دستیبابی به این شمشیر، سرزمین‌ اجدادتان را بازپس گرفته و تحولات و اتحادهای مختلفی را در دنیا بر پا کنید. همچنین کیسه‌هایی پر از پول در این غار وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها نیز دست پیدا کنید.

در طی حکومت خود به می‌توانید به ثروت و شهرت رسیده و اکتشافات مختلفی را در قسمت‌های مختلف سرزمین‌تان انجام دهید. این بازی نیز بدون دیتا میباشد.

لینک دانلود بازی + تصاویری از محیط داخلی آن در ادامه مطلب قرار گرفته است. نسخه مود بازی نیز توسط  سرزمین دانلود منتشر شده است.

 

 

 

بازی غار حریص (برای اندروید) - The Greedy Cave 1.8.1 Android

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


1   2   >   
 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب