سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بازی موبایل اندروید ، بازی موبایل جاوا ، دانلود بازی موبایل
صفحه نخست                  ATOM                 عناوین مطالب            نقشه سایت

انواع پردازنده های گرافیکی موبایل ها و برسی کدام دیتا برای کدام گوشی ها؟

پردازنده بخشی از هر دستگاه الکترونیکی است که دارای محاسبات منطقی می باشد حال نسبت به نوع پردازش ها دارای انواع مختلفی از ساده تا بسیار پیشرفته و مدرن می باشند.

امروزه اسمارت فون ها دیگر آنقدر پیشرفت کرده اند که بازی ها و اپلیکیشن هایی برای آنها ساخته می شود که ممکن است کامپیوترتان را از یادتان ببرد. اما این اپلیکیشن های جدید نیازمند قطعات و سخت افزاری هستند که جوابگوی آنها باشد. بنا بر این در کنار پردازنده های بسیار قوی و کوچک جدید شرکت های سازنده شتاب دهنده های گرافیکی نیز به پردازنده ها اضافه کرده اند تا جوابگوی کارهای سنگین مانند رندرهای 2 و 3 بعدی، دکد کردن ویدئو ها، کار کردن با موتورهای گرافیکی و… باشند و همچنین تا فضا و وقت بیشتری در اختیار CPU قرار گیرد.

 

امروزه عموما چهار نوع پردازنده گرافیکی برای موبایل ها وجود دارند که انواع و گوشی هایی که از آن استفاده می کنند را معرفی خواهیم کرد؛

اما سوالی که شاید برای بیشتر صاحبان اسمارت فونها در اجرای بازی های HD و… که نیاز به دیتا دارند پیش آمده این است که کدام نوع دیتا را برای گوشیشان دانلود کنند؛



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


جمعه 92 مرداد 11 :: 12:10 صبح ::  نویسنده : مجنون بازی موبایل


Qualcomm Snapdragon S4، بهترین در مصرف باتری و پخش فیلم 
این پردازنده به گونه‌ای طراحی شده است که بهترین کارآیی را در پخش یا ضبط فیلم‌های HD دارد. در کنار این مزیت شما نگران کاهش عمر باتری گوشی خود هم نباشید، چرا که ساختار این پردازنده آنقدر قوی است که به شما در کاهش مصرف باتری نیز کمک می‌کند.


شرکت نوکیا و HTC از جمله شرکت‌هایی هستند که از چیپ‌های تک‌هسته‌ای Qualcomm Snapdragon در گوشی‌های ویندوز فون خود استفاده کردند. 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :


ریزپردازنده‌ها یا میکروپروسسورها (Microprocessor) تراشه‌های کوچکی هستند که می‌توانند عملیات حسابی و منطقی را انجام دهند. این تراشه‌ها از تعداد بسیار زیادی ترانزیستور ساخته شده‌اند و هر دستگاه الکترونیکی که برای انجام کار خود نیاز به محاسبات منطقی دارد، از یک پردازنده بسیار ساده تا بسیار پیشرفته استفاده می کند.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب